سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
جالب است ۰
گروه مالی سپهر صادرات به عنوان اولین ناشر فعال در بازارسهام، صورت های مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401را در سامانه کدال منتشر کرد.
"وسپهر" در شفافيت اول شد
به گزارش باخبر بازار، معاون مالی گروه مالی سپهر صادرات از انتشار صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ وسپهر در سامانه کدال به عنوان اولین ناشر از میان ناشران پذیرفته شده در بورس و فرابورس که به تهیه صورت های مالی تلفیقی ملزم هستند، خبر داد.
محمد ایران‌شاهی در این باره گفت: صورت های مالی حسابرسی نشده شرکت در تاریخ 23 فروردين امسال در سامانه کدال منتشر شده بود که پس از اخذ گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی با اظهار نظر مقبول و بهبود قابل توجه مفاد گزارش شرکت نسبت به سنوات گذشته، صورت های مالی حسابرسی شده نیز ظرف مدت یک ماه پس از سال مالی شرکت و با وجود مهلت قانونی 4 ماهه ای که در این خصوص پیش بینی شده، منتشر شد. او تاكيد كرد: این اقدام با هدف ارتقای شفافیت اطلاعاتی و انضباط مالی در سطح شرکت و شرکت های تابعه و در نهایت رعایت حقوق سهامداران و پاسخ گویی مناسب به سرمايه‌گذاران انجام شده است.
 
روند سودسازي وسپهر
ایرانشاهی به تداوم رشد سود آوری گروه مالی سپهر صادرات و تحقق سود خالص 36 هزار میلیارد ریالی در سال 1401 اشاره كرد و در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه گفت: شرکت از آمادگی لازم براي برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه در نیمه دوم اردیبهشت ماه برخوردار است. پس از هماهنگی های لازم با سهامدار عمده و رعایت تشریفات قانونی اطلاع رسانی های لازم به سهامداران صورت خواهد پذیرفت و برنامه زمان بندی تقسیم سود سال مالی 1401 نیز با رویکرد حمایت از سهامداران خرد در سامانه کدال منتشر خواهد شد.
 
https://bakhabarbazar.ir/vdcd.f0x2yt0fja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما