چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
جالب است ۰
بیست و دومین دوره آزمون جذب حسابداران رسمی ایران فردا، پنجشنبه 17 اسفندماه به طور همزمان در ۱۰ منطقه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
بیست و دومین دوره آزمون جذب حسابداران رسمی ایران برگزار می‌شود
به گزارش با خبر بازار، حسین تاجمیر ریاحی رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای با اعلام خبر برگزاری بیست و سومین دوره آزمون جذب حسابداران رسمی اعلام کرد: از سال ۸۱ تاکنون جذب حسابداران رسمی با آزمون انجام شده است و در سال جاری نیز فردا پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه این آزمون در ۱۰ منطقه مراکز استان‌ها و تهران برگزار خواهد شد.
او افزود: ۴۷۵۸ نفر برای این دوره از آزمون ثبت نام کرده‌اند و این بار برای اولین باریست که بعد از ۲۲ سال که آزمون به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شد؛ براساس مصوبه هیئت تشخیص صلاحیت حسابداران رسمی که ریاست آن بر عهده خزانه‌دار کل کشور است، این آزمون در ۱۰ منطقه سراسر کشور برگزار می‌شود.
تاجمیر ریاحی با تشریح تغییرات دیگری که در آزمون سال جاری رخ داده نیز گفت: بعد از۲۲ سال، سوالات تشریحی درس حسابداری و قانون مالیات‌ها حذف شده و فقط درس حسابرسی هم به صورت تشریحی و هم تستی خواهد بود.وی اظهار میدواری کرد که فارغ التحصیلان مرتبط، با سوابق تحصیلی و تجربی خوب در این آزمون موفق شوند تا در آینده کمک موثری به فعالان اقتصادی، نهادها و مراجع ذیربط به موجب قانون نحوه استفاده از خدمات تخصصی حسابداران ارائه كنند.
https://bakhabarbazar.ir/vdch.6nit23nikftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما