دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
وسپهر 95 درصد سهام توسعه ساختمان سپهر تهران را به قيمت پايه 5 هزار و 224 ميليارد تومان مي‌فروشد

دورخيز وسپهر براي مزايده 5.2 هزار ميليارد توماني

جالب است ۰
گروه مالی سپهر صادرات (وسپهر) از برنامه خود براي فروش حدود 95 درصد از سهام سرمایه‌گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران رونمايي كرد، تا گام تازه‌اي را براي مولدسازي و اصلاح سبد دارايي‌ها و پرتفويش به نفع سهامداران و سرمايه‌گذاران بردارد.
دورخيز وسپهر براي مزايده 5.2 هزار ميليارد توماني
به گزارش با خبر بازار، طبق آگهی مزایده عمومی منتشر شده براي  عرضه سهام تعداد 9 ميليارد و 499 ميليون و 850 هزار و 355 سهم از سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران، كه معادل 998/94 درصد کل سهام شرکت مذکور است، براي فروش عرضه شده است.
 
شرايط فروش
وسپهر اعلام كرده قصد دارد سهام سرمایه‌گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران را با شرایط 50 درصد نقد و 50 درصد تسویه ظرف مدت یکسال، بر اساس نرخ سود مصوب بانک مرکزی یا تهاتر با سهام یا دارایی سهل البیع، با قیمت پایه هر سهم 5.500 ریال، از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای اهلیت واگذار كند. به اين ترتيب ارزش پايه براي فروش اين بلوك سهام 5 هزار و 224 ميليارد و 917 ميليون و 684 هزار و 250 تومان تخمين زده مي‌شود.
سپرده شرکت در اين مزایده معادل 5 درصد مبلغ پایه (2،613 میلیارد ریال) تعيين شده که متقاضیان مي‌بایست آن را به صورت ضمانت‌نامه بانکی (با شرایط مندرج در اسناد مزایده) یا واریز به حساب اعلامی ارائه كنند.
 
نحوه شركت در مزايده
طبق اطلاعيه وسپهر، متقاضیان خريد می‌بایست اسناد مزایده را به صورت حضوری و با مراجعه به نشانی تهران بزرگراه صدر، انتهای بلوار کاوه شمالی، نبش خیابان قیطریه، کوچه الهامی، پلاک 1، طبقه 5 دریافت كنند. به همراه داشتن کارت ملی و نیز ارائه معرفی نامه برای متقاضیان حقوقی الزامی اعلام شده است.
براين اساس متقاضیان می‌بایست ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در اعلامیه مزایده، پیشنهاد خود را به همراه مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شرایط اعلامی به نشانی فوق ارائه كنند. گفته شده به پیشنهادهايی که فاقد شرایط اعلامی یا به صورت مخدوش و ناقص ارائه شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد. شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات(وسپهر) تاكيد كرده در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادهاي دريافت شده مختار خواهد بود.
 
 
زمان شركت در مزايده و نحوه تماس
طبق اطلاعيه منتشر شده،  مهلت ارائه پیشنهادها از روز سه شنبه پنجم ارديبهشت 1402 تا روز ‌شنبه 16ارديبهشت 1402 خواهد بود. وسپهر، شماره تلفن 22236915-021 (داخلی503) را براي پاسخگویی به سوالات متقاضیان خريد درنظر گرفته است.


آشنايي با سرمايه‌گذاري توسعه ساختمان سپهر تهران
طبق اطلاعات موجود شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران در فروردين 1389 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۳۷۱۹۳۶ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی (تهران) به ثبت رسیده است.قرار گرفتن در بین ۵ نشان برتر فعال در حوزه ساختمان و مسکن ايران و هم‌چنين عرضه سهام  و تبدیل شدن به شرکت سهامی عام از جمله اهداف اساسي اين شركت اعلام شده است. از جمله فعالیت هاي اين شركت مي‌توان به مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های تجاری، اداری، مسکونی و پیشنهادی  اشخاص حقیقی و حقوقي اشاره كرد.
https://bakhabarbazar.ir/vdcc.sqia2bqsmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما