سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
جالب است ۰
با توجه به استقبال قابل توجه سهامداران از افزایش سرمایه وسپهر و اخذ مجوز از سازمان بورس، مهلت پذیره نویسی تا ۲۰ ارديبهشت ماه امسال تمدید شد.
مهلت پذیره نویسی افزایش سرمایه "وسپهر" تمدید شد
به گزارش با خبر بازار، موضوع افزايش سرمايهه وسپهر در تاريخ 17 بهمن ماه پارسال به تصويب مجمع عمومی فوق العاده رسيده است. فرایندهای قانونی براي پذیره‌نویسی حق تقدم سهامداران از تاریخ سوم اسفند  ۱۴۰۱ آغاز شده كه با استقبال قابل توجه سهامداران رو به رو شده است.
 محمد ایرانشاهی معاون مالی و اداری گروه مالی سپهر صادرات در این باره گفت: وسپهر با هدف ايجاد سهولت فرایند پذیره‌نویسی برای سهامداران و فراهم كردن شرایط مشارکت حداکثری در افزایش سرمایه، انجام فرایندها به صورت غیرحضوری و از طریق پورتال امور سهامداران را پیش بینی كرد که با توجه به تعداد بسیار زیاد سهامداران حقیقی این شرکت (بیش از 1،200،000 سهامدار) و استقبال قابل توجه و کم نظیر از افزایش سرمایه، در برخی مقاطع اختلالاتی را در سامانه امور سهام و پاسخگویی مناسب به سهامداران ارجمند به وجود آمد که تمهیدات لازم در خصوص رفع ایرادات مذکور اتخاذ شد.
او ضمن عذرخواهی از سهامدارانی که تاکنون موفق به تکمیل فرایند پذیره‌نویسی نشده اند اعلام كرد: مجوز لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار براي تمدید مهلت پذیره‌نویسی تا روز 1402/02/20، اخذ شده در نتيجه پیشنهاد می شود سهامداران طی بازه زمانی باقی‌مانده   به پورتال امور سهامداران مراجعه و دریافت یا رؤیت برگه حق تقدم و پرداخت آنلاین اقدام كنند. به گفته او، در این صورت نیاز به ارسال اطلاعات پرداخت و اخذ تأییدیه از شرکت نخواهد بود.

راه‌هاي ديگر
طبق اعلام روابط عمومي وسپهر ، در صورت مشارکت در افزایش سرمایه به غیر از رویه فوق الذکر و بر اساس مفاد آگهی پذیره‌نویسی منتشر شده، راه‌های ارتباطی ذیل جهت ارسال مدارک توسط سهامداران پیش بینی شده است:
بارگزاری مدارک در پورتال  امور سهام ، قسمت افزایش سرمایه
نمابر: 26458547-021
پست الکترونیک: h.hosseini@sepehrsaderat.com
پیام رسان‌های داخلی به شماره همراه: 09926262278
را‌های ارتباطی براي پاسخگویی به سهامداران وسپهر به شرح ذیل اعلام شده است:
امور سهام شرکت: 22236915-021      و    22236295-021  داخلی 416 و 411
پشتیبانی سامانه مشارکت غیر حضوری از طریق پرتال امور سهامداران:  91008664-021   داخلی 1
https://bakhabarbazar.ir/vdcj.ae8fuqeyhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما