سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
جالب است ۰
چین تلاش‌های خود را برای افزایش تولید سویا و روغن‌های خوراکی افزایش خواهد داد.
بزرگ‌ترین خریدار سویا در جهان در تلاش است تا وابستگی شدید خود به واردات دانه‌های روغنی را کاهش دهد، زیرا همه‌گیری، افزایش تنش‌های تجاری و بلایای آب‌وهوایی، نگرانی‌ها را در مورد تغذیه ۱.۴ میلیارد نفر از مردم این کشور افزایش می‌دهد.
شورای دولتی، کابینه چین، در طرح سالانه خود هدف اخیر اعلام شده برای افزایش ظرفیت تولید غلات به میزان ۵۰ میلیون تن از تولید فعلی بیش از ۶۵۰ میلیون تن را تکرار کرد.
خبرگزاری دولتی شین هوا گزارش داد که این سازمان به دنبال افزایش عملکرد ذرت با حمایت بیشتر از کشاورزان گندم و ترویج تولید کلزا و همچنین محصولات کمتر شناخته‌شده دانه‌های روغنی مانند کاملیا است.
هیچ چارچوب زمانی برای عرضه ذرت و سویا با ارگانیسم‌های اصلاح‌شده ژنتیکی (GMO) ارائه نشده است، اما بسیاری در بازار انتظار دارند امسال عرضه شود.
بر اساس گزارش رویترز، در این سند آمده است که چین به طور کامل کمپینی را برای کاهش سهمیه سویا در مواد غذایی اجرا خواهد کرد که اقدامی دیگر برای کاهش اتکای این کشور به واردات دانه سویاست. این سند همچنین طرح‌هایی را برای حفاظت از خاک و حفظ آب و در عین حال تقویت کنترل استفاده از زمین‌های زراعی تشریح کرد.
https://bakhabarbazar.ir/vdci.yazct1aqpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما