دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
جالب است ۰
گروه صنعتی ایرن خودرو اعلام کرد: یک میلیون و نه صد هزار متقاضی برای ۱۰ هزار و ۳۰۰ خودرو در طرح فروش فوری ویژه نیمه شعبان ثبت نام کردند.
ثبت نام یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در طرح فروش فوری ایران خودرو
به گزارش با خبر بازار؛ در طرح فروش فوری ایران خودرو ۱۰ هزار و ۳۰۰ خودروی سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S۵ و S۷ با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شد. 
 این طرح برای سه گروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، عادی و جایگزینی خودرو‌های فرسوده اجرا شد.
 در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت, ۱۴۱ هزار و ۷۷۴ نفر برای ۲۵۰ خودروی هایما اس ۷ ‏‏ و ۴۰ هزار و ۸۶ نفر برای ۴۰۰ خودروی هایما اس ۵ و همچنین ۱۶۵ هزار و ۳۶۶ نفر برای ۲۰۰۰ خودروی سورن پلاس بنزینی و ۱۳۲ هزار و ۹۱۴ نفر نیز برای ۲۵۰۰ خودرو دنا پلاس اتوماتیک ثبت نام کردند، در مجموع ۴۸۰ هزار و ۱۴۰ نفر برای ۵ هزار و ۱۵۰ خودرو ثبت نام کردند. 
 در فروش عادی ۷۶ هزار و ۸۷۴ نفر برای ۱۵۰ دستگاه هایما اس هفت , ۱۳ هزار و ۵۲۶ نفر برای ۲۴۰ دستگاه هایما اس پنج , ۳۷۶ هزار و ۲۶۱ نفر برای ۱۲۰۰ خودرو سورن پلاس بنزینی و ۴۷۰ هزار و ۵۵۳ نفر برای ۱۵۰۰ خودروی دنا پلاس اتوماتیک و در مجموع ۹۳۷ هزار و ۲۲۲ نفر برای ۳ هزار و ۹۰ خودرو در این طرح شرکت کردند.
 در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده هم ۱۱۰ هزارو ۲۹۷ نفر برای ۱۰۰ خودروی هایما اس هفت پلاس , ۳۳ هزار و ۸۴۷ نفر برای ۱۶۰ دستگاه هایما اس پنج, ۱۸۵ هزار و ۹۵۱ نفر برای ۸۰۰ دستگاه سورن پلاس بنزینی و ۱۵۱ هزار و ۲۴۲ نفر برای ۱۰۰۰ دستگاه دنا پلاس اتوماتیک و در مجموع ۴۸۱ هزار و ۳۳۷ نفر برای ۲ هزار و ۶۰ خودرو طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده ثبت نام کردند 
  متقاضیان عادی برای خرید خودرو‌های سورن پلاس بنزینی و دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک باید مبلغ ۱۳۰میلیون تومان و برای خرید خودروی خانواده هایما مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ذخیره کردند. متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده و مادران (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) برای ثبت نام نیاز به حساب وکالتی نداشتند.
 مشتریان نهایی ۲۱ اسفند از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی مشخص شدند که به صورت پیامکی و همچنین در سایت ایران خودرو اسامی برندگان اطلاع رسانی می‌شود.

ثبت نام یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در طرح فروش فوری ایران خودرو
 
https://bakhabarbazar.ir/vdcc.4qsa2bq40la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما